tisdag 17 maj 2011

Det rullar på

På torsdag åker jag och tjejerna till Stockholm. Och på måndag börjar jag flytta mindre delar av mina saker till Jakobs lägenhet som numera också ska bli min. Om det blir för en kort tid över sommaren eller längre vet vi ännu inte, vi får helt enkelt se.

Dessutom går jag på upplärning på hotellet och får konstanta komplimanger för mitt arbete. Jag känner att jag har hamnat på ett ställe som är exakt sådär familjärt och underbart som jag vill ha det. Alla skrattar, skojar och har det så sjukt bra. Det kommer bli en bra sommar!

Som om inte detta var nog har jag fått ett mindre fotograferingsjobb. Jag sökte det i söndags och fick besked under min intervju igår. Till en början är det inte betalt utan fungerar mer som referens och upplärning. Hur som helst är det väldigt kul!

Livet rullar på helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar