tisdag 19 juli 2011

Nej men, ser man på

Yes, jag lever. Är sugen på att skriva men vet inte vad jag ska skriva om. Vardagen består av jobb & samboliv, inte så väldigt spännande med andra ord. Nästa helg åker vi dock på en liten weekend till Stockholm. Ska bli hur mysigt som helst. Jag har fotat lite också, men inte lagt in bilderna. För er som följer min twitter är detta ingen nyhet. Jag är helt enkelt mer aktiv där just nu. Dock kan jag faktiskt bidra med lite spänning i vardagen, och tipsa er om att bli testpiloter hos Smartson! Det är grymma produkter som ni erbjuds testa (om ni har tur & blir utvalda). Både inom livdmedel, teknik och annat. För att läsa mer om det ska ni klicka här .

Själv har jag ansökt om att få testa världens första 3D telefon, och håller såklart tummarna. Bara videon får mig att vilja klicka mig omkring i telefonen och se vad den har att erbjuda. Jag har alltid varit nöjd med LG innan och tvekar inte en sekund på att de inte skulle hålla måtten när de skapar en telefon som den här.



Så , vad väntar ni på? Är ni inte redan anmälda hos Smartson bör ni bli det nu på en gång.
Det kostar er inget annat än lite tid. Lycka till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar