måndag 25 april 2011

Dagen då Jakob åkte till Holland

Dagarna fylldes av leenden, mjuka omfamningar, kärleksfulla blickar, retsamma ord, sanna skratt, härliga kyssar, djupa samtal, fina ord och på kvällarna kunde jag somna med din andedräkt i nacken och armarna runt mig. Som du sa, sommaren har varit fantastisk , kanske den bästa någonsin. Och det är spännande att varken du eller jag har tidigare känt en sådan lycka eller varit så fantastiskt glada.  Allting faller på plats när vi är tillsammans och även om man önskar emot så försvinner dagarna alldeles för fort.

Jag önskar att du inte behövde åka. Jag önskar att vi kunde vara tillsammans och fortsätta ha det bra, eller bäst tillochmed. Du är något av det bästa som har hänt mig och med dig känner jag inget annat än lycka. När du säger detsamma om mig, och det utan att jag ens behöver be om det, värmer hela mitt hjärta och själ. Att få höra dig säga att du är stolt när jag följer med och träffar din släkt, sådant lever jag på i en evighet. Eller dina ord från i fredags, de var bland de absolut finaste jag fått och de ska jag tänka på när livet känns tufft.

Just nu känns det mest lite tyngre, lite gråare och mycket tråkigare. Det må låta klyschigt och kanske tillochmed löjligt men innan du kom visste jag inte hur sådanna här känslor kändes. Aldrig förr har jag gråtit över att säga hejdå till någon. Aldrig förut har jag sett en kille stå med tårar i ögonen över att lämna mig. Våra känslor är ömsesidiga, starka och sanna. Håll tummarna för att tiden går fort så att vi kan vara tillsammans igen. För jag behöver dig. Och jag kommer sakna dig enormt mycket. Det gör jag redan ..

Jakob Carlbring Alm, Jag Älskar Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar