måndag 25 april 2011

En redig omstart

Just det, vi säger redig i Blekinge.

Jag skriver just nu mitt första ordentliga inlägg på blogspot. Jag valde att flytta hit av olika anledningar. Dels ville jag lämna alla tråkiga och nedstämda inlägg bakom mig, jag ville dessutom utveckla min blogg till det bättre och börja använda den till mer än vardagsskriverier. Jag är påväg ut i arbetslivet och det är dags att jag visar vad jag kan. Numera är bloggen till för fotografier, tankar, åsikter och erfarenheter. Inget mer dravel om tentor och hur mycket jag pluggar. Jag kan bättre än så, jag är ju en skribent för sjutton gubbar!

Ps. jag har tagit med mig de inlägg som jag arbetat hårdast med, eller som helst enkelt ligger mig lite varmare om hjärtat. Bara för att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar