söndag 17 april 2011

En underbar helg!

Jag har världens mest fantastiska pojkvän och vi har haft en helg underbar helg!

Det var Digiloo, farmor och farfar, kusin Eric från USA, lingongryta, bad (för mig och Hamlet, inte för  badkrukan Jakob), sol, fotografering, pussar, grill, vin, underbart sällskap, kubb, musik, prat inpå natten, Öland, grill hos Jakobs farmor och farfar, och så mycket annat trevligt!
Jag kan liksom inte klaga på någonting utan helgen har varit precis sådär härligt bra att man bara har kunnat njuta. På ett sätt önskar jag att varje helg var såhär, men ändå inte. För då skulle uppskattningen och tjusningen med det hela säkerligen försvinna. Ett stort tack till alla inblandade, alla fina människor som finns och gör livet lite ljusare, lite lyxigare och helt enkelt bättre!
Jag vill också passa på och skriva ett speciellt tack till min farmor och farfar eftersom jag vet att ni läser detta. Ni är så  himla bra och vad jag skulle gjort utan er kan man undra. Att ha två stycken som ställer upp så för en och som verkligen bryr sig, det är fantastiskt! Både jag, Jakob och Hamlet hade det grymt bra hos er i stugan och vi kommer gärna igen! Ni är super! <3

Jag kan inte skriva mer nu, går liksom runt i någon typ av lyckorus. Det är helt sjukt! Fick dessutom världens bästa kärleksförklaring och massa fina ord av Jakob i lördags. Vad han sa vill jag inte skriva ut, men jisses vad orden värmde. Vi är ta mej tusan bäst ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar