måndag 25 april 2011

Till min bästa vän


Sitter just nu & läser mina kursares PR-arbeten inför seminariet idag. Det är tråkigt.

Jag vill egentligen med detta inlägg berätta att Johanna Moscán är bäst i hela världen och att jag är otroligt lycklig för att ha henne som vän. En människa som förstår mig bättre finns nog inte. Och visst, det kan tyckas att folk skriver att de älskar någon och om hur bra deras vänner är till höger och vänster. Jag gör det ofta, för jag har många fina vänner och vill berätta för världen om dem. Nu är det Johannas tur, det är henne som jag vill kalla förmin absolut bästa vän. För trots stress, tårar och det faktum att vi bor ca 12 mil ifrån varandra och endast kan träffas en gång varannan månad eller så, så vet vi vart vi har varandra. När vi ses är det som att vi aldrig varit ifrån varandra och som nu, när vi inte setts på ett tag, så saknar man varandra oerhört. En vän kan betyda så mycket, och för mig är Johanna är grunddel av mitt liv. Utan hennes stöd angående olika saker hade jag inte suttit här idag , leendes. Vänskap handlar om att ge och ta, och du Johanna, är en fantastisk givare och stöttepelare & jag kan bara försöka vara detsamma för dig. Du är kanon!


jag har visat bilden innan, men den är så söt så den tål att visas igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar